אחזקת מעליות MRL

מעליות MRL הן מעליות חדשניות ביותר שיכולות לספק שקט מופתי בפעולתן וכך למעשה מספקות שימוש איכותי יותר בעיר לדיירים שמתנגדים למעלית בגלל הרעש. תחזוקת המעלית חייבת להיות נכונה ומקצועית ויש כמה דברים שחייבים לדעת עליה.

מהי מעלית MRL?

מעליות MRL הן מעליות חשמליות ללא חדר מכונה. זה נשמע כמו הבדל קטן אך זהו הבדל עצום והרעש שהיא מפיקה נמוך ביותר. המנוע החשמלי של המעלית נמצא בתוך הפיר ולא מחוצה לו והוא מורכב על תושבת ייעודית שמקובעת לפסי ההובלה שלה. מעליות MRL נחשבות לפתרון הכי טוב לבניינים משותפים כיוון שהרעש שחדר המכונה מספק יכול להיות קיצוני מאוד בעיקר לאלו שגרים בקומת הגג או בקומה הלפני אחרונה, כאשר כל הפעלה של המעלית תגרור רעש כבד.

אחזקת מעליות MRL

הכל על אחזקת מעליות MRL

  • אחזקת מעלית בבית משותף היא אחד העניינים הכי סבוכים שיש והיא משתנה מאוד בכל בניין. הבעיה מתחילה עוד בהתקנה כאשר חלק מהדיירים מתנגדים בתוקף למעלית ומגיעים להסדר עם שאר הדיירים שהם לא משתמשים בה והם גם לא משלמים על עלויות התחזוקה שלה שיהיו שוטפות ויכולות הגיע למאות שקלים. אחזקת מעלית MRL מעט שונה בגלל הפעילות שלה. אין חדר מכונות למעלית ולכן עלות השירות יכול להיות גבוה במיוחד מה שיכול להיות מוקש לבחירת מעלית זו.
  • ועד הבית דואג לתקציב שלו וה בדיוק הזמן לפתור את הבעיה. כיום, ניתן לקבל אחזקת מעלית לבית משותף מחברה אחרת ולאו דווקא מאותה חברה שהתקינה את המעלית כך שאתם יכולים להוריד את העלויות משמעותית בביצוע סקר שוק מקיף. בסופו של דבר ההבדל בין אחזקת מעלית MRL למעלית רגילה היא שיש להחזיק באופן שוטף את החלקים המקוריים של המעלית ולהיות בעל גישה ללוח הפיקוד.
  • בחירת חברה לאחזקת מעליות חייבת להתבצע אחרי סקר שוק מעמיק א חשוב לזכור כי לא המחיר יקבע. בסופו של דבר אתם רוצים להיות בטוחים במעלית ולדעת שלא עובדים עליכם ולכן חשוב לבחור אותה לפי הניסיון והמקצועיות, כאשר גם חברה אמינה תהיה היחידה שתוכל לספק לכם עבודה איכותית ובטוחה. יש לא מעט חברות אחזקה שפועלות בוק ולכל אחת יש תנאי עבודה ותשלום שונים ולכן חשוב מאוד לבצע סקירה מעמיקה כבר מההתקנה.

החלטה שמקבלים ביחד

אחזקת מעלית בבית משותף אינה פשוטה ולא בגלל המחיר אלא בגלל ריבוי הדעות. חלק יעדיפו מהאנשים יסתכלו על פרמטר המחיר יותר מפרמטרים אחרים וזה בדיוק הזמן להרגיע את הרוחות ולהסביר שאם כבר מקימים מעלית חשוב לדאוג לעבודה בטיחותית ומוסמכת בלי לנסות להוזיל עלויות בכל מחיר. חשוב מאוד שאת הסכם התשלום והחלוקה בין כל הדיירים תבצעו בנעימות כאשר כך תימנעו מבעיות חמורות בהמשך, הרי סכסוכי שכנים הם אחד הדברים הכי רעים שיכולים לקרות בעיקר בנושא זה.

תגובות

רשומות פופולריות